معرفي هفتSPEAKERSضد آب

 

این بلند گو به نحوی ساخته شده است که کی توان آن را به دوش آویزان کرد و یا اینکه به دیوار زد و از آن استفاده کرد. در واقع این اسپیکر با استفاده از بلوتوث کار می کند و می توانید صدای آن را کم و زیاد کنید. این محصول هم اکنون با قیمت حدودی ۷۰ دلار به فروش می رسد

 

 

iDuck

 

اسپیکر iDuck هم یکی از جمله بلندگو های ضد آب است که می توانید هر وسیله ی صوتی نظیر موبایل و … را بدان وصل کنید و از اردک زرد صدا را بشنوید. این دستگاه برای سرگرمی بچه ها و نوزادان در حمام و برای تفریح بچه ها در کنار رود ها و استخر به خوبی کار می کند. قیمت این iDuck حدودا ۳۰ دلار است

 

 

iShower

 

 

اسپیکر iShower هم یک دستگاه ضد آب است که به خوبی قادر است با ۵ دستگاه با بلوتوث جفت شود و برای شما آواز بخواند. این دستگاه جمع و جور و با کیفیت هم اکنون با قیمتی حدودا ۱۰۰ دلار به فروش می رسد.

 

 

Hipo

 

این گجت هم قادر است ۲۵ ساعت باطری را در خود نگه دارد و به همین میزان برای شما صدا پخش کند. امکان پخش و تکرار و… در این گجت وجود دارد. قیمت Hipo حدودا ۱۰۰ دلار است!

 

Blue Splash Shower Tunes

 

 

این گجت هم از جمله اسپیکرهای زیر آبی است که با طرح ها و رنگ های متفاوتی برای فروش موجودند. Blue Splash Shower Tunes قادر است امکان پایخ گویی به تماس ها را هم برایتان فراهم کند ( در مورد قبلی نیز این امکان فراهم است). اگر رنگ آبی آن را نمی پسندید می توانید از سایر رنگ های روشن این گجن استفاده کنید. از ویژگی بارز این بلند گو این است که استفاده از آن فوق العاده راحت است و جاگیر نیست!

 

 

ION Audio Water Rocker

 

 

این دستگاه هم که قیمتی تقریبا حدود ۸۰ دلار دارد قادر است با دستگاه های آیفون هم گام شود و به خوبی به شما کمک کند که از فاصله دور تا ۱۰۰ فوت برایتان موسیقی پخش کند. این دستگاه درواقع یک بلند گوی شناور است که می توانید به راحتی آن را در وان یا استخر رها کنید تا برایتان موسیقی پخش کند. البته ION Audio Water Rocker دارای امکان پخش موج FM نیز می باشند که علاقمندان به رادیو می توانند از آن استفاده کنند.

 

 

Moxie

 

 

مورد نهایی که به معرفی آن می پردازیم به نظر می رسد از جذاب ترین و زیباترین مدل های اسپیکر باشد چرا که با خود دوش ادغام شده است و قادر است به خوبی برایتان در هنگام باز یا بسته بودن دوش موسیقی پخش کند. قیمت این دوش حدودا ۲۰۰ دلار است.


خرید ساعت مچی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392 | 13:59 | نویسنده : amir |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.